Tworząc nowy layout, a w sumie to lifting, do strony www dla marki VOGO, kierowałam się minimalizmem. Ile kliknięć należy wykonać, aby dojść do zakupu produktu? Ile razy kliknąć, aby zobaczyć asortyment, który mnie interesuje? Uproszczenie tej procedury jest nie tylko prostsze w tworzeniu strony jak i prostsze dla klienta. Wcześniej strona informowała jedynie o posiadanych dywanikach samochodowych, a teraz przedstawia, że marka VOGO to nie tylko wysokiej klasy dywaniki INTEGRALE czy też dywaniki welurowe, ale też szeroka gama akcesoriów użytku codziennego, nie tylko do samochodu. Ponadto klient indywidualny może w prosty sposób przenieść się do strony sklepu, a klient B2B na specjalnie stworzoną platformę.
Jest to zarys projektu, ale dobry początek do rozmów.
EN: While creating a new layout, or rather a facelift, for the VOGO brand website, I was guided by minimalism. How many clicks does it take to reach the product purchase? How many clicks to explore the assortment that interests me? Simplifying this process is not only easier in website creation but also friendlier for the customer. Previously, the site only provided information about the existing car mats, but now it showcases that the VOGO brand offers not only high-quality INTEGRALE car mats or velour mats but also a wide range of everyday accessories, not limited to cars. Additionally, individual customers can easily navigate to the shop, while B2B clients have access to a specially designed platform. This is a project outline, but a good starting point for discussions.
Jesteście ciekawi innych projektów dla tej marki? Zapraszam do oglądania innych projektów graficznych w seksji GRAFIKA!
Zdjęcie główne autorstwa rawpixel.com na Freepik
EN: Are you curious about other projects for this brand? Feel free to explore additional graphic designs in the GRAPHICS section!
Main photo by rawpixel.com on Freepik.
Dodaj komentarz